Citroën Assistance Pechhulp bij onderhoud

Pechhulpverlening

24 uur per dag en 7 dagen per week

Autopech of een ongeval kan iedereen overkomen. Daarom is het goed om te weten dat de medewerkers van de professionele pechhulp en Assistance voor u klaar staan. Citroën Assistance stuurt zo snel mogelijk hulp naar u toe. Mocht uw auto onverhoopt niet direct gerepareerd kunnen worden, dan wordt er altijd gezorgd voor een oplossing zodat u uw reis kunt vervolgen. Citroën Assistance is standaard voor 2 jaar inbegrepen bij een nieuw geleverde Citroën.

Citroën Assistance is 24/7 bereikbaar

U kunt ook contact met Citroën Assistance opnemen via 'Contact en hulp' in de MyCitroën-app. U kunt deze app gratis downloaden in de App Store of Google Play Store.

Wat wij aanbieden

Er zijn 2 pakketten ontwikkeld voor het Assistance Pechhulp programma:

NL-BASIS:

Inbegrepen bij Onderhoud, dekking Nederland

EUR-PREMIUM:

€39,95 bij Onderhoud, dekking Europa

Gratis bij onderhoud

Indien u een onderhoudsbeurt laat uitvoeren bij een Citroën erkend reparateur, ontvangt u automatisch Citroën Assistance Pechhulp. Vanaf de datum van het periodieke onderhoud van uw Citroën tot aan het volgende voorgeschreven periodieke onderhoud met een maximum van 12 maanden ongeacht de leeftijd van het voertuig. U kunt kiezen om dit NL-Basis pakket uit te breiden naar Europa dekking. 

Citroën Assistance NL-Basis

Inbegrepen:

  • Mechanisch, elektrisch of elektronisch defect
  • Ongeval
  • Verlies sleutels of in de auto ingesloten sleutels
  • Tanken van de verkeerde brandstof
  • Lekke band
  • Defect aan accu
  • Lege batterij elektrische Citroën (max. 2 keer per jaar)
  • Vervangend vervoer (max. 2 dagen)

Citroën Assistance EUR-PREMIUM €39,95

Citroën Assistance is actief in de Europese Unie en diverse andere landen en gebiedsdelen, vermeld in de algemene voorwaarden.

U kunt u rekenen op alle voordelen van Citroën Assistance NL-Basis, plus:
 

  • Vervangend vervoer (max 4 dagen)
  • Hotelovernachting (max 4 dagen)
  • Repatriëring van uw auto naar Nederland

Noodoproep vanuit uw auto

Als uw auto is voorzien van de Citroën Connect Box (standaard of optioneel, afhankelijk van de uitvoering van uw Citroën) kunt u bij pech contact opnemen met Citroën Assistance door op de zwarte toets boven de binnenspiegel van uw auto te drukken. 

Als dringend medische hulp nodig is of als u getuige bent van een ongeval, kunt u contact opnemen met Citroën Assistance door op de rode SOS knop te drukken. Bij een aanrijding verstuurt uw auto automatisch een oproep naar Citroën Assistance. De medewerker kan vervolgens zo snel mogelijk de hulpdiensten naar u toesturen.

Ontdek onze mogelijkheden

Naast onderhoudsbeurten, APK-keuringen en schadereparaties doet Mulder Van Mill nog veel meer. Heeft u een vraag of een specifiek verzoek? Neem dan gerust contact met ons op. We kijken graag wat we voor u kunnen betekenen. Zo helpen we Citroën-rijders veilig op weg.

Heeft u nog vragen?

Contacteer ons