Nieuwe e-Hybrid aandrijflijn
Renegade maakt zijn intrede met een gloednieuwe e-Hybrid-aandrijflijn die de soepelheid en direct beschikbare koppel van een compacte elektromotor combineert met de kracht en het bereik van een turbobenzinemotor. Het eindresultaat is een aandrijflijn die het beste van twee werelden biedt, met als extra voordeel een aanzienlijke vermindering van de CO2-uitstoot.
Nieuwe 7-traps DCT-transmissie
Om het vermogen naar de wielen over te brengen, maakt de e-Hybrid-aandrijflijn gebruik van een geheel nieuwe 7-traps automatische transmissie met dubbele koppeling, waarin ook de elektromotor is geïntegreerd. Dankzij vloeiende en korte schakelovergangen wordt een hoog niveau van rijcomfort gegarandeerd, terwijl de zevende versnelling bij het rijden op de snelweg zorgt voor een minimaal brandstofverbruik.
Bevestig uw stijl
Maak de keuze uit zes beschikbare premium lakkleuren
Comfortabel genieten in stijl
Het interieur van de nieuwe Jeep® Renegade e-Hybrid
Ontdek de kracht van vernieuwing
De nieuwe e-Hybrid-aandrijflijn van Jeep maakt gebruik van geavanceerde elektrificatietechnologie, wat resulteert in een rijervaring die niet alleen schoner en zuiniger is in vergelijking met een conventionele verbrandingsmotor, maar ook comfortabeler en spannender.*
*De beschikbaarheid van het elektrisch vermogen is afhankelijk van de batterijlading en de rijomstandigheden in de praktijk.
Kracht en efficiëntie verenigd
Ontdek de innovatieve Jeep® e-Hybrid-aandrijflijn
De e-Hybrid-aandrijflijn van Jeep bestaat uit een gloednieuwe 1.5-turbobenzinemotor met 130 pk/97 kW en een 48V-elektromotor die een extra vermogensboost van 20 pk/15 kW* levert. Wat deze geheel nieuwe aandrijflijn van Jeep onderscheidt van traditionele 'P1'-systemen, is dat de elektromotor achter de koppeling is geplaatst ('P2'). Hierdoor biedt het systeem de mogelijkheid om over een beperkte afstand en bij lage snelheden uitsluitend elektrisch te rijden.
*De beschikbaarheid van het elektrisch vermogen is afhankelijk van het laadniveau van de batterij en de rijomstandigheden in de praktijk.