Team Mulder Citroën wint goud!
In 2018 heeft Mulder Citroën binnen het Nederlandse dealernetwerk de hoogste score behaald op het gebied van klanttevredenheid.
Namens Citroën Nederland kwam Peter Spelt, directeur verkoop, langs om de gouden kwaliteit award in het bijzijn van het Mulder Citroënteam in de Flagship Store in Dordrecht uit te reiken. Hij bedankte en feliciteerde iedereen persoonlijk met het behalen van dit geweldige resultaat.
Het team van Mulder reageerde enthousiast op het hoge bezoek van en de uitreiking door Peter Spelt. Zij bedanken alle klanten voor hun uitgesproken waardering. En uiteraard zijn zij ongelooflijk trots op dit prachtige resultaat.
Tijmen Griffioen, algemeen directeur van Mulder benadrukt het belang van het behaalde resultaat ,,Wij zijn zeer trots op deze fantastische waardering van onze klanten, er bestaat geen mooiere beloning voor onze medewerkers en organisatie. Via deze weg willen wij dan ook al onze klanten hartelijk bedanken!’’
Belang van service en kwaliteit bij de dealerorganisatie
,,Het klanttevredenheidsonderzoek geeft inzicht in de wijze waarop klanten de service en kwaliteit van dienstverlening beoordelen en ervaren. Dit geeft ons de mogelijkheid om ons continu te verbeteren en processen verder te optimaliseren.’’, aldus Charles van der Geest, directeur aftersales van Mulder.
Tijmen vertelt: ,,De ervaring die wij hebben opgedaan leert dat de service van onze organisatie voor klanten een doorslaggevende factor blijft om voor Mulder te kiezen en bij ons terug te keren. Dit is terug te zien in de loyaliteit en tevredenheid van het merendeel van onze klanten’’.
Dagelijks meten van klanttevredenheid
Klanttevredenheid is belangrijk omdat dit het startpunt voor loyaliteit is. Mede daarom onderzoekt PSA, het moederconcern van Citroën Nederland, dagelijks de mate van tevredenheid van klanten. Via vragenlijsten kunnen klanten zich uitspreken over de kwaliteit van de dienstverlening van het dealernetwerk. Ook kunnen zij verbeterpunten aangeven. Zo vervullen klanten een actieve rol bij het verder verbeteren van de dienstverlening van het merk. Klanten kunnen de door hen bezochte dealer op diverse punten beoordelen met een rapportcijfer van 1 tot 10, uiteraard zijn de vragen afgestemd op de reden van het bezoek.