Werken bij Mulder Van Mill

Mulder Van Mill. Ooit begonnen als lokale dorpsgarage in Nieuw-Lekkerland. Inmiddels uitgegroeid tot een regionale dealerholding met meer dan 100 medewerkers en 5 fysieke vestigingen. Sinds onze oprichting in 1976 hebben wij maar één doel: onze particuliere en zakelijke klanten op een efficiënte en comfortabele wijze mobiel houden. Wij geven advies met verstand van zaken, staan garant voor deskundige service en hebben een absolute focus op klanttevredenheid. Samen werken wij keihard om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen.

Hoe is het om te werken bij Mulder?

Er zijn helaas nog ondernemingen waar plezier op de werkvloer nog niet als belangrijke randvoorwaarde voor zakelijk succes wordt gezien. Dat is bij Mulder juist de kracht. Omdat wij vinden dat onze medewerkers het naar hun zin moeten hebben en plezier een grote bijdrage levert aan goed functioneren. Omdat gezellig samenwerken gewoon leuk is. En dit straal je dagelijks uit op de werkvloer.

Onze basis is vertrouwen. Daarom krijg je bij Mulder Van Mill veel verantwoordelijkheid. Uiteindelijk vinden wij het belangrijk dat onze mensen betrokken zijn en de ruimte krijgen om zich verder te ontwikkelen.

Daarnaast geloven wij in gewoon doen. Niet lullen, maar poetsen. En ja, natuurlijk gaat er dan weleens wat mis. Maar zolang wij zorgen dat wij hiervan leren maken wij onszelf juist elke dag een beetje beter.

Vastroesten in je functie? Dat gaat je bij ons niet lukken. Wij geloven er namelijk in dat je jezelf continue moet verbeteren en dat hier ook met regelmaat veranderingen bij horen. Dat vraagt flexibiliteit, maar biedt uiteindelijk ook weer een hoop kansen.

Coen, assistent controller:

,,Bij Mulder Van Mill is het hard werken. Er wordt veel van je verwacht. Maar er is volop ruimte voor social talk. En uiteraard lachen wij flink wat af! Ik geloof in het principe ‘wat je geeft, krijg je terug’. Dit is bij Mulder Van Mill absoluut zo.’’

Hugo, Technisch Specialist:

,,Tijdens mijn stage bij Mulder Sliedrecht 8 jaar geleden heb ik mijn passie voor het vak écht gevonden. Inmiddels ben ik technisch specialist en geniet ik elke dag van het oplossen van complexe problemen. Binnenkort ga ik mijn certificaat tot leermeester behalen, zodat ik mijn opgedane kennis ook kan gaan overdragen aan onze leerlingen met als doel hen nog enthousiaster te maken over het vak autotechniek.’’

Tim, Sales Manager Mulder Gorinchem:

,,Inmiddels ben ik al bijna 10 jaar werkzaam op onze vestiging in Gorinchem. Mijn werk blijft leuk doordat elke klant anders is en daardoor andere behoeften en wensen heeft. Wanneer klanten hun nieuwe auto op komen halen en ons daarna met een hoog klanttevredenheid cijfer beoordelen geeft mij dat een fantastisch gevoel, want dat is de bevestiging dat wij de verwachting van de klant hebben weten te overtreffen. En daar draait om, want uiteindelijk heeft de klant ons wel het vertrouwen gegeven om de levering van een hele belangrijke aankoop te verzorgen.’’

Kernwaarden

Bij Mulder houden wij onze klanten comfortabel en efficiënt mobiel. De essentie van wie wij zijn en wat ons drijft komt terug in onze kernwaarden: servicegericht, betrokken, deskundig, flexibiliteit en kostenbewust.

Servicegericht
Onze medewerkers, de Mulderianen, zijn servicegericht en staan altijd klaar voor onze klanten. Wij spreken klanten gewoon persoonlijk aan. Zo stellen wij ons ook op richting collega’s en anderen.

Betrokken
Meedenken over verbeteringen wordt niet overal gewaardeerd. Bij Mulder wordt verwacht dat je betrokken bent bij de klanten, je collega’s en de onderneming. Uiteindelijk doe je het met elkaar en het is belangrijk dat je jezelf laat horen. Dit kan gewoon tegen je collega’s of tegen de directie. Wij zijn eerlijk en direct, ook als dat moeilijk is. Wij doen wat wij beloven en staan open voor kritiek.

Flexibel
Aangezien wij onze klanten comfortabel en efficiënt mobiel moeten houden zullen wij ons altijd flexibel op moeten stellen. Dit vraagt veel van onze medewerkers, toeleveranciers, systemen en werkwijzen. Flexibiliteit zit daarom in ons bloed.

Deskundig
Als wij iets doen dan hebben wij altijd een onderbouwing. Want wij weten waarover wij praten. Zo niet, dan doen wij niet alsof. Wij gaan op onderzoek uit en komen terug als specialist.

Kostenbewust
Wanneer wij advies geven over mogelijkheden op het gebied van mobiliteit zijn wij altijd kostenbewust. Het moet tenslotte wel in de portemonnee van de klant passen. Door hier efficiënt mee om te gaan zijn wij in staat om de mobiliteitskosten van onze klanten te verminderen.